برگزیده ترین فیلم

افزایش بازدید سایتتبلیغات در پرشین ساب

زیرنویس ها

Dharasnan

زیرنویس فیلم Dharasnan

محصول کشور:
ژانر: درام
کارگردان:
سال تولید: 2018

خلاصه داستان: توموسا زنی جاه طلب است که برای بالا کشیدن خود هر راهی را امتحان میکند. دست روزگار او را در مسیر زنی دیگر قرار میدهد که با او اختلافات بسیار دارد.

Rocket to Mars

زیرنویس فیلم Rocket to Mars

محصول کشور:
کارگردان: Bill Tytla
سال تولید: 1946

خلاصه داستان: ملوان زبل و الیو در حال گردش در موزه به طور اتفاقی وارد یک موشک به مقصد کره مریخ می شوند. الیو فرار می کند اما ملوان زبل نمی تواند و به مریخ می رود. در آنجا به ارتشی به هدایت پلوتو برمیخورد کهه قصد دارند به زمین حمله کنند. اما خوشبختانه ملوان زبل یک قوطی اسفناج دارد و جلوی پلوتو را می گیرد.

Western

زیرنویس فیلم Western

محصول کشور: اتریش
ژانر: درام
کارگردان: Valeska Grisebach
سال تولید: 2017

خلاصه داستان: یک گروه از کارگران ساختمانی آلمانی، یک کار سخت را در یک مکان دور افتاده در حومه بلغارستان شروع می کنند. سرزمین های خارجی حس ماجراجویی افراد را بیدار می کند که باعث ...

Koko-di Koko-da (2019)

زیرنویس فیلم Koko-di Koko-da (2019)

محصول کشور: دانمارک
کارگردان: Johannes Nyholm
سال تولید: 2019

خلاصه داستان: وقتی که یک زوج برای بهتر شدن روابطشان به یک سفر می روند ، دو نفر در جنگل پدیدار می شوند ، آنها را می ترسانند و موجب تحقیر شدن و ایجاد ترس عجیبی در آنها می شوند و…

The Stare

زیرنویس فیلم The Stare

محصول کشور: ژاپن
ژانر: ترسناک
کارگردان: Koichiro Miki
سال تولید: 2016

خلاصه داستان: یک دختر جوان اسر یک شیطان بی رحم می شود و سعی دارد از دست او فرار کند ولی راهی جز تسلیم شدن در برابر او ندارد …

Die Madonna der Morder

زیرنویس فیلم Die Madonna der Morder

محصول کشور: کلمبیا
کارگردان: Barbet Schroeder
سال تولید: 2000

خلاصه داستان: فیلم داستان عاشقانه بین "فرناندو" مردی سالخورده که به تازگی به شهر جرم خیر خود در کلمبیا بازگشته و "الکسیس" یک آدمکش شانزده ساله را روایت می کند...

Notes from the Field

زیرنویس فیلم Notes from the Field

محصول کشور: ایالات متحده
ژانر: درام
کارگردان:
سال تولید: 2018

خلاصه داستان: تظاهرات حساب دانش آموزان، والدین، معلمان و مدیران در خط لوله انتقال به مدرسه به زندان آمریكا متوقف شده است كه جوانان كم درآمد را از كلاس خارج می كند و به زندان می اندازد.

Die Geschichte vom weinenden Kamel

زیرنویس فیلم Die Geschichte vom weinenden Kamel

محصول کشور: مغولستان
کارگردان: Byambasuren Davaa Luigi Falorni
سال تولید: 2004

خلاصه داستان: وقتی جدیدترین بچه شتر یک خانواده چادرنشین مغول توسط مادرش طرد می شود، برای تغییر نظر مادرش به یک موسیقیدان احتیاج دارد تا تغییراتی در ذهنیت او ایجاد کند و...

In the Alleys of Love

زیرنویس فیلم In the Alleys of Love

محصول کشور:
ژانر:
کارگردان: Khosrow Sinai
سال تولید: 1991

خلاصه داستان: جوانی آبادانی که پس از پایان جنگ به همراه خانواده‌اش قصد بازگشت به شهر خود را دارند در هنگام مراجعه به شهر و دیدن خرابیهای موجود دچار شک و تردید می‌شود. او به یاد دختری که عاشقش بود می افتد و ... ?

Die gestohlene Bombe

زیرنویس فیلم Die gestohlene Bombe

محصول کشور: رومانی
کارگردان: Ion Popescu-Gopo
سال تولید: 1962

خلاصه داستان: فیلمی کمدی – جاسوسی ساخت کشور رمانی، این فیلم بصورت طنز و فرا واقع گرایی به داستانی علمی تخیلی می پردازد.

درباره زیرنویس فارسی

سایت زیرنویس فارسی اولین بار در سال 1396 و با هدف ارائه کامل ترین و متنوع ترین زیرنویس های فیلم و سریال ایجاد شد. در سال های اخیر همواره تماشای فیلم و سریال، به یکی از سرگرمی های مورد علاقه اکثر مردم تبدیل شده و از آنجایی که بسیاری از افراد، به تماشای فیلم با زبان اصلی عادت دارند، ایجاد یک مرجع دانلود زیرنویس، می تواند محلی برای دسترسی سریع به زیرنویس فارسی باشد.

شما عزیزان به راحتی و با استفاده از بخش جستجو در بالای سایت، می توانید به سرعت به زیرنویس فیلم یا سریال موردنظر خود دست پیدا کرده و با کلیک بر روی دکمه دانلود زینویس، به سادگی هر چه تمام تر زیرنویس را با لینک مستقیم دانلود کنید. همچنین منوها و دسته بندی ها نیز می توانند به شما در دسترسی سریع به زیرنویس انواع فیلم و سریال کمک کنند.

همچنین از فرم موجود در صفحه درخواست زیرنویس، می توانید زیرنویس فیلمی که هنوز در سایت قرار نگرفته را درخواست کنید تا در اسرع وقت، به آرشیو سایت اضافه شود.

امید است که بتوانیم با تلاش بی وقفه برای پیشرفت هر روزه سایت، به نیاز شما کاربران عزیز در مورد یافتن و دانلود زیرنویس موردنظر خود کمک کرده و موجبات رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم آوریم.